Madeleine Wall

TILL SALU

Publicerad 2014-08-27 13:32:16 i Allmänt,

Nu har jag rensat klädkammaren rejält så jag kan shoppa i London ;) Massa kläder och även skor har kastas. Sånt som jag vet att jag inte kommer använda igen. Lite ska jag ge bort och lite ska väl säljas. Tänkte kasta ut detta här iaf om någon är sugen:

3 Kjolar i stlk 42 sen har jag en i stlk 40. Men är mer som samma storlek. Lite stretch i dom. En skjorta i strlk 40 följer också med och ja 100:- för allt. Dock får man stå för frakten själv. Dom slutar oavanför knäna. Lämna kommentar om intresserad.

 
 

Och detta får kastas... Så jag ka shoppa en del med andra ord. Fast just nu är de så där lagom trång I klädkammaren men efter London kommer de väl vara fööör trångt för allt igen.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela