Madeleine Wall

SPINNING + GYM

Publicerad 2014-08-29 21:21:54 i Allmänt,

Spiningpasset tog verkligen död på mig idag, ett tungt pass var det, verkligen uppförs hela tiden. Men skönt när man känner att man gjort nytta iaf ;) Efter jobbet körde jag 45min pass armar och axklar så de känns nog lagomt imorgon med.
 
Anmält mig till Aerobic - Step /styrka imorgonbitti så får se hur mör jag är efter det. JAG BARA ÄLSKAR DETTA! Och jag känner att jag kommer tillbaka bara mer och mer.
 
Något jag skulle kunna tänka mig är att bli spinning instruktör. Men hur går man till väga? Ska man smöra in sig på gymmet så de betalar eller får man betala utbildnigen själv!? Någon som har koll?
 
 
Imorgon kommer mamma Jörgen och lillebror hit ner så det blir kul. Cruising osv på kvällen här i Gävle så lär väl bli lite fart :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-29 22:59:59

Gå in på Safe och deras hemsida . Bästa utbildningen. Hejja dig att du testar på nya klasser. Läst ikapp nu hahhah

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-29 23:00:05

Gå in på Safe och deras hemsida . Bästa utbildningen. Hejja dig att du testar på nya klasser. Läst ikapp nu hahhah

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-29 23:00:05

Gå in på Safe och deras hemsida . Bästa utbildningen. Hejja dig att du testar på nya klasser. Läst ikapp nu hahhah

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-30 07:01:53

Jag ska ju bli spinninginstruktör nu, mitt första pass ska jag hålla på torsdag :) jag har ingen utbildning för det men en del gym kräver kanske att man har det, fråga vettja! Jag frågade på mitt och jag får lägga upp mitt pass hur jag vill, var på ett möte och fick lite information och tips från de instruktörer som finns på mitt gym och that's it :)

Jag återkommer i bloggen om hur det gick att hålla mitt första pass :)

Svar: Jaha ok men lycka till och hoppas det kommer gå super då <3 säg hur de gick :D
Madde

Postat av: Linda -50,5 kg

Publicerad 2014-08-31 18:51:57

Hehe jag har redan pratat med dom på mitt gym om instruktörsutbildning och där är det uttagning för detta i februari/mars och där får man det betalt :)

Svar: Ska fan höra med dom på mitt gym efter typ nyår då :)
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela