Madeleine Wall

Grand Canaria, Playa del Inglés

Publicerad 2015-01-29 11:16:00 i Grand Canaria 2015,

Jag älskar att se fram emot saker och resa det bara älskar jag <3 Så den 15april har vi bokat resa till Grand Canaria, Playa del Inglés i 1vecka. Säger bara sooool. Efter den långa vintern kommer denna resa sitta perfekt. Sen att jag får med mig älsklingen är verkligen ett stort PLUS, han har aldrig vart utomlands. Vi kommer självklart vara flera som åker. Och kommer hända en VÄLDIGT speciell och oförglömlig sak på den resan med så jag har nu något som jag verkligen ser fram emot.

Fyrstjärnigt hotell 
Längtar till solen smeker ens hud igen <3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2014-08-26 22:50:47

Åh, avundsjuk! Jag vill också resa! Har inte varit iväg sedan 2012, det är för länge sen! :/

Svar: Ja det var ett tag sen. Ja dom senaste 7åren? tror jag de blir har jag rest minst en gang per år och de senaste 3har de blivit minst 2ggr. iår blir det nog tre iaf :) När man börjar åka så går de ju inte sluta så kul att åka runt och se lite mer av vår värld :)
Madde

Postat av: EllinorO

Publicerad 2014-08-28 11:07:17

Jag är så avundsjuk. Jag har inte varit utomlands sedan 2010. Jag vill också till värmen.
Ha så kul i London med

Svar: jA DET ÄR JU SÅ UNDERBART ATT RESA, MEN DU HAR JU HAFT RYGGEN SOM HINDRAT DIG, MEN KANSKE NÅGOT FRAM ÖVER NU NÄR DE ÄR SÅ MYCKET BÄTTRE? :)
Madde

Postat av: Rebecka

Publicerad 2014-08-30 16:13:39

Vad underbart!! Ska bli kul att se vad det är ni planerat, jag skulle tro att det har att göra med en ring… ;) Hoppas hoppas! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela