Madeleine Wall

ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD

Publicerad 2014-08-29 08:01:17 i Allmänt,

Igår på lunchen innan jag skulle åka till Uppsala för jobb så testade jag muskeltabatan och det var verkligen något för mig så hädan efter varje torsdag lunch kommer jag ägna mig åt muskeltabata, tyckte om det man kör skit hårt/tungt i 20sek sen vila 10sek. Kommer verkligen va nyttigt för mina muskler så ser fram emot en termin med muskeltabata.  Och eftersom jag lovade mig själv ge fler pass en chans så på söndag ska jag även på Aerobic – Zumba även om jag inte tror att de är något för mig men då har jag iaf testat de.

 Aimi och Kymaro spanar efter Maja & Manta när vi väntade på Anni för en promenade I Hemlingby.

Så typ så här kommer mitt schema se ut sen:
Måndag:  Lunch: spinning styrka.  Eftermiddag:  gym
Tisdag: Lunch: Muskelpass. Eftermiddag:  gym
Onsdag: Gym
Torsdag: Lunch: Muskeltabata. Eftermiddag: Buggkurs
Fredag: Gym + Spinning
Lördag: Vila = lååååång promenad.
Söndag: Spinning + gym

Ja de tycker jag ändå ser helt ok ut, 11 pass per vecka för räknar inte med promenaden för de är sånt som jag gör ändå liksom. Har ju hundar så promenader är då en sak utav ens liv. Men tycker jag får ihop de bra med både muskelpass och konditionpass, nu ska jag bara klura ut bra upp lägg för gymdagarna med så de bli maxat till TUSEN! Här ska man bli fit ;)

 

Hemma gjorda köttbullar på älgfärs + Egen gjord potatismos med lingonsylt och salt gurka, kan väl inte bli gidare "svensson"  mat?
 
 
DAGENS OUTFIT

Ojj sällan jag kör det nu och vart så bråttom med i morse så urkass kvalité, men det kom en iaf.
 
 
 
 

 

Kommentarer

Postat av: Ms Charlie & Baby Wayne . Turn tragedy into triumph

Publicerad 2014-08-29 19:39:03

oh härligt och höra att allt är läkt och att du mår bra <3 här har jag gått och blivit sjuk, sådär från ingenstans övet natten? Kunde ej ha tränat idag utan och ha dött på sats. överdriver inte ens.

Fatta när man kmr in i ett flow så sker detta????!

Men vad var muskel tabatha då :)?

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela