Madeleine Wall

VÅGA

Publicerad 2013-03-31 11:01:22 i Vikt resan i bilder,

Att våga göra en GBP är en utav de bästa sakerna jag gjort i mitt liv en operation som gjort att jag fått tillbaka mitt liv att få mig att älska mitt liv igen!

Tänk vilken skillnad man kan göra på 10månader, så jag säger ge ALDRIG upp det hade jag gjort. Jag skulle aldrig i min vildaste fantasi förr tro att jag idag skulle stå här idag nästan 60kg lättare.

 
 
 
 


Har jag fuskat mig till min viktnedgång? Ni får se det hur ni vill för jag ser det som att jag har lyckats och jag skiter fullständigt i hur ni ser det för jag är stolt vad jag har lyckats med!! Men en sak kan jag säga det är inte operationen som får mig att gå till gymmet 3-4ggr i veckan gå promenader varje dag välja bort det onyttiga som går att äta utan det valet gör jag själv och ingen operation. Sen är operationen en hjälp på vägen ett verktyg men det är absolut inte den som gör hela jobbet.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-03-31 12:26:19

Du är en sån inspiration! Jag är under utredning för att få göra en GBP, så tills dess sitter jag här på din blogg och hoppas att det går lika bra för mig efter operation. Att jag orkar vara lika duktig som dig! kramar

Svar: Lycka till då och hoppas du får din operation och en super resa
Madde

Postat av: Eleonor

Publicerad 2013-03-31 13:44:13

Man kan ju råka ut för en massa komplikationer när man gör en operation, det är modigt att våga göra en. För vissa finns ingen annan utväg, jag försöker råda min mor att göra en men hon vågar inte. Vad har du för tips?

Svar: Jo det är inte alltid som en dans på rosor och vissa kan få helvete så är ju en risk man får vara medveten om.
Madde

Postat av: Eleonor

Publicerad 2013-03-31 14:38:43

Vilken enorm skillnad det är förresten!

Postat av: Claara

Publicerad 2013-03-31 15:20:29

Så avis jag blir. Jag är en feg rackare som inte vågar. Deppig inför tiden som kommer när man ska klä av sig. Grattis till din viktnedgång och Du har inte fuskat 😉

Svar: Du hittar nog ditt sätt ska du se :)
Madde

Postat av: Marie

Publicerad 2013-03-31 15:37:54

Man får välja vilken metod man vill & du har ju lyckas hur bra som helst så det är minsann inget fusk.

Superfin är du
kramar

Svar: Ne jag tycker då ska väl alla metoder räknas som fusk om ett gör det? Men som sagt folk få se hur dom vill för ag är nöjd med mitt resultat :)
Madde

Postat av: Michaela

Publicerad 2013-03-31 20:15:53

OJ det ser ut som tå olika personer. Kul att verkligen se skillnad :)

Svar: Jo det är skillnad :P
Madde

Postat av: Tess

Publicerad 2013-03-31 22:25:47

Så fin är du !! Nej människor som tycker att man fuskat sig till vikten, valt en lätt utväg osv, har tamigfan ingen aning om vad dem pratar om.. Du är grym, skit i vad alla säger det gör jag. Jag är så trött på att bli nertalad, så det går in genom ena örat och ut i andra.. Heja dig. Kram

Svar: Tack så mycket. Jo folk tror att det är som en fettsuging på hela kroppen? Men ja folk får väl tycka va dom vill men oftast grundas det i ren avundsjuka.
Madde

Postat av: Rebecka

Publicerad 2013-03-31 22:59:04

Snacka om att få livet tillbaka!!
Du är så fräsch & snygg, och du har kämpat så jävla bra, Var STOLT över dig själv.

Svar: Jo man har ju verkligen fått det som en stor jävla bonus! :D
Madde

Postat av: Myzan

Publicerad 2013-04-01 21:11:09

Din resa är så häftig! Du har verkligen gjort och gör ett enastående jobb! :) Den son någonsin skulle komma å påstå att du fuskat kan fasen kyssa sig själv i arslet, för den vet inte vad den pratar om! :)

Svar: Tack så mycket. Oftast rundas det i avundsjuka och det är tråkigt :(
Madde

Postat av: emma-isabella

Publicerad 2013-04-02 13:43:31

Helg galet!
Snyggo!

Svar: tack :D
Madde

Postat av: Anna

Publicerad 2014-07-23 12:52:31

Hej! Hittade dig inne på viktop-forumet! Har läst igenom stora delar utav din blogg och måste bara säga att du är en stor inspirationskälla för mig inför min kommade GBP...!

Svar: Tack så mycket och kul jag kan inspirera dig. När ska du göra din GBP?
Madde

Postat av: Anna

Publicerad 2014-07-23 15:21:49

Hej igen!! har haft det lungt på jobbet idag, så jag har nu ängat 2½ h hittils att läsa igenom din blogg från början och har nu kommit hit..
Jag känner mig nu otroligt peppad!!GRYMT bra jobbat.

Svar: Tusen tack och stort lycka till själv :)
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela