Madeleine Wall

4,41km

Publicerad 2013-03-31 23:22:00 i Allmänt,

 
         
Ja och älskligen var ute i Valbo idag och kollade runt och jag hittade en ny joggingdress på Stadium. Lika som jag haft tidigare som är så jävla skön och det var verkligen dags för en ny då den jag har är i stlk 44 och nu tog jag 36/38 och då sitter den inte ens tajt så ni kan ju tänka er hur den andra sitter?! Hittade även en tröja som jag kan ha när jag går powerwalk även när jag börjar jogga ute igen.
 
Köpte även frysta märgben till hundarna som dom fick ikväll och dom har inte släppt sina ben en sekund dom tuggar så dom blir anfådda för så gott tycker dom att det är.
 
DAGENS TRÄNING
Löpnigen min går frammåt och det känns skönt, ska vänta uppdater på 2veckor eller så nu så får ni se om jag kommit någon vart eller om jag fortfarande har samma tid och längd. Målet är ju 5km på 30min. Vart lite nya övningar med på gymmet som Fredrik visade likaså vart det marklyft så är redan öm i musklerna. Har även hunnit med en powerwalk underdagen.
 
Jo jag hittade min stegräknare som jag var väldigt aktviv med förra året och hade som mål då att gå minst 10 000steg på en dag och jag har för mig jag bruka ligga på ca 10 000-12 000steg på en dag om jag hade den på mig hela tiden. Och hur mycket har jag gått idag? Drygt 16 000steg och då hade jag inte med mig den på gymmet då jag tränade och sprang och inte heller när vi var i väg och handla så det är väl ok med steg?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-01 13:29:15

Vi är på väg hem nu! Är på båten från Tyskland , sex dgr blev det iår.

Jo men första tiden är man helt handikappad, man klarar inte ngt själv så lätt att din sambo eller ngn annan får hjälpa dig. Men tro mig det blir bättre. Nu känner jag knappt av att jag har gjort op, bara ibland i vissa sammanhang.

Jo men precis! För min del har jag haft och har en ätstörning som jag har insett nu att jag levt med mestadels av mitt liv och den har bidragit en del till vikten kan man säga!!

Hoppas ni hade dt kul hos föräldrarna! Puss


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela