Madeleine Wall

LÅNGPROMENAD

Publicerad 2013-06-30 10:42:36 i Allmänt,

Nu vill jag bara ha semester det är så skönt nu på morgonen när man är ledig och kan ta en långpromead direkt man kliver upp utan att behöva känna att man måste stressa + att det är soligt ute. Tänkte ska ta en till promenad sen ikväll med då det blivit svalare sen ska jag och Fredrik iväg och göra ett pass på gymmet.
 
Nu ska jag strax ge mig ut på stan och kolla om man hittar några fynd, skulle vilja ha långklänning och kanske ett par snygga skor? 
 
Hjärtat mitt, en riktig mys pinsessa är hon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela