Madeleine Wall

VÄGNING 57V E. OP

Publicerad 2013-07-03 09:14:41 i Vikt,

Startvikt: 127 kg
Nuvarande vikt:
 67,4kg
Viktminskning denna vecka: - 1,2kg
Total minsknin
g: -59,6 kg
BMI start: 43,4
BMI nu: 23
 
Galet nära -60kg nu!
Alltså -1,2kg på två veckor känns jävligt bra spec när jag inte alls gjort nå speciellt utan bara levt som jag lever. Men på nå sätt vill jag inte att det ska försvinna för mycket nu om jag ska operera mig, kommer försvinna nått kg till då med tror jag. Och jag har ju som mål att väga 65kg. Men nått kg mindre gör inge men inte så många kg mindre en det vill jag gå ner.
 
Oavsett om jag inte känner mig smal så kan jag inte gå ner för mycket för jag tror jag är väldigt blind med på hur jag själv ser ut. Om jag skulle gå på känslan skulle 10kg låta bra. Men om man ser vilket fett% jag hade hos läkaren så skulle det absolut INTE va bra.
 
Kommer jag någonsin få en riktigt kroppsuppfattning på hur jag ser ut?
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-07-03 09:30:09

Tycker att du är fin och smal nu och 65kg är väl en jättebra vikt, samt som du säger kanske man inte ska gå ner massor innan op

kramar

Svar: Tack så snäll du är. Man blir ju lite blind med vad som är normalt? men ja kring 67kg innan operationen hoppas jag att jag väger sen blir det nått - efter op och då hoppas jag sen kunna stå still och inte gå ner mer.
Haha fatta att man 1år senare får skriva att man hoppas på att inte gå ner mer?
Madde

Postat av: Marie

Publicerad 2013-07-03 09:30:50

När blir operationen förresten?

Svar: Ska till läkaren imorgon men jag hoppas början eller mitten av augusti.
Madde

Postat av: Nettan

Publicerad 2013-07-03 15:21:31

Vad duktig du är! Hur lång är du? Vet du vad op kommer att kosta?

Svar: Tack. Jag är 171cm. Får reda på de imorgon när jag träffar läkaren. Men över 100k går det på iaf.
Madde

Postat av: Myzan

Publicerad 2013-07-07 16:05:15

Fasen vad gött att din kropp ändå fortsätter att gå ner nu fast du lever ditt vanliga liv och ändå är så smal och fin redan :) Jag håller tummarna för att du når till 65kg som du önskar!

Svar: Jo de känns toppen men jag hoppas den kan stå stilla nu tills operationen :)
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela