Madeleine Wall

UNDERVERK

Publicerad 2013-01-31 10:27:00 i Allmänt,

Idag var verkligen en morgon jag bara skulle vilja dragit täcket över huvudet och fortsatt sovit. Jag som vanligt vi är så morgon pigg, men inte nu. Men ja det var inte mycket annat till val en att kliva upp om man skulle hinna med alla måsten på morgonen för hundarna sköter då inte sig själv och gå till jobbet i pyjamas vet jag inte om vore något hit. Så ikväll tänker jag lägga mig tidigt för jag måste åka hemifrån vid 6 om jag ska hinna i tid med tåget osv. Såg med att vi ska ha fotografering imorgon för OU gruppen i Stockholm så lite vettig måste man med andra ord se ut i morgon fast man ska upp så tidigt. Känns nog som fredag kväll kommer bli en slapp kväll med hämt mat eller får Fredrik göra den för jag kommer vara död!

Annars blir det bara jobbet idag sen en powerwalk ikväll väldigt trist dag men som sagt jag känner min kropp är slut precis som jag håller på att bli sjuk eller så men det har jag inte tid med nu så det får vi skjuta på till kanske nästa höst tidigast!

DAGENS OUTFIT

Drog på mig mina gröna byxor och sen min svart skjorta som jag älskar som börjar bli lite väl stor nu.
 
Har jag sagt att Aimi börja löpt? Så nästa vecka ska hon och Kymaro få ha lite kul så får vi hoppas på att det kommer små underverk i april <3

Kommentarer

Postat av: Fia Fit

Publicerad 2013-01-31 10:37:41

Fiiiiin! Ha en bra dag!

Postat av: EllinorO

Publicerad 2013-01-31 13:12:11

Du är så himla fin nu. Det bara lyser ur ögonen på dig och du ser mycket lyckligare ut. Kram

Svar: Tack så mycket. Och ja efter 54kg kan jag säga att jag är lyckligare med.
Kram
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela