Madeleine Wall

SMÅ GODIS

Publicerad 2013-01-31 21:14:18 i Allmänt,

MAT
Frukost: Hårdbröd m. makrill
Mellanmål: Frukt
Lunch: Spagetti m. köttfärsås
Mellanmål: Frukt
Middag: Spagetti m. köttfärsås
Mellanmål: Hårdbröd m. ost
 
Lite små godis nu på kvällen... Hmmm hur vart de med att inte äta på vecko dagarna? Jag köpte det jag skulle äta i helgen så om jag äter upp det får jag bli utan i helgen, men jag ska nog lägga undan påsen så jag har lite kvar. Skönt när man är Op så nöjer man sig med 3-5stycken.
 
TRÄNING
70min powerwalk
 
 
Imorgon blir det sthlm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela