Madeleine Wall

TRÄNING OCH KOST

Publicerad 2013-02-17 22:21:00 i Film tips,

MAT
Frukost: Hårdbröd m. makrill
Mellanmål: Frukt
Mellanmål: Sport lunch (onyttigt jag vet!)
Middag: Fläskfilé med pommes och bea
Mellanmål: Hårdbröd m. ost
 
Helgens TRÄNING
 
Lördag:
Powerwalk 10.2km 95min
Gym 60min
 
Söndag
gym 60min
 
 
Funderer lite på hur jag ska träna till veckan. Ska försöka ta ett morgon pass på gymmet mitt i veckan så jag får in ett gym pass denna vecka. Blir skönt sen för från 1 Mars har vi nya arbetstider så det känns bra då hinner jag gymma så mycket jag vill ;)
 
Kanske så här:
Måndag: Powerwalk
Tisdag: Powerwalk
Onsdag: Gym
Torsdag: Powerwalk
Fredag: Vila
Lördag: Powerwalk + gym
Söndag: Gym
 
Låtter väl bra? Måste köra hårt nu fram till London.
 
Har även börja sprungit på löpbandet på gymmet så det känns riktigt skönt. Jag har ju som sagt mål att kunna springa ett lopp under sommar på minst 5km och det hoppas jag på att jag klarar.
 
 
Film tips:
Se den!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela