Madeleine Wall

NAGLAR

Publicerad 2013-02-28 21:29:05 i Allmänt,

MAT
Frukost: Hårdbröd m. makrill
Lunch: Tagliatelle m. kycklingryta 
Middag: Tagliatelle m. kycklingryta 
Mellanmål: Frukt
Mellanmål: Hårdbröd m. ägg
Mellanmål: Hårdbröd m. ost
 
Ja lyckades med att få imig 6mål idag med. Känns bra det hoppas de kanske ger resultat på vågen med ;)
 
TRÄNING
60min gym
 
Fan jag svettas som en gris när jag springer på gymmet. Gör ni det med? Och ja jag menar det rinner av mig om jag skulle haft en vit t-shirt hade det blivit wet t-shirt för mig efter en tur på bandet.
 
Mina naglar jag gjorde idag, la vitt först sen har jag lagt glitter på det. Perfekt inför London resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela