Madeleine Wall

FOREX

Publicerad 2013-02-28 11:24:16 i Allmänt,

Det börjar bli galet nära London resan nu! Jag längtar så jävla mycket ska verkligen bli kul att få komma bort se och uppleva nå nytt, har ju aldrig varit i London tidigare. Imorse effter att jag hade gjort naglarna så gick jag till forex och växlade in till pund så nu jävla har jag så att jag kan shoppa. Hoppas vi slipper regn i London med, fast mans ka väl inte hoppas på för mycket. Men bara jag får en lyckad shopping se lite saker så kommer jag vara nöjd. Tur jag har Josefin med mig som styr upp resan ;)
 
Bilder på naglarna kommer sen.
 
DAGENS OUTFIT

// Skor Tiamo // Tröja Zoul // Jeans Lee // Klocka Jetset // Armband SBT, Bismarck // Armband bismarck // Örhängen Åhléns //
 
Kolla inte på mitt hemska hår som både behövas klippas och färgas. Tur att jag har tid på lördag.
 
6 dagar kvar!
 

Kommentarer

Postat av: Maria - gastric sleeve opererad

Publicerad 2013-02-28 20:33:07

Åh hoppas du får det helt underbart i London, jag har heller aldrig varit där.. Du får rapportera lite fina bilder :)

Svar: JA jag hoppas det :) Kommer jag absolut att göra! :)
Madde

Postat av: Cecilia

Publicerad 2013-03-06 07:34:25

London är en helt fantastisk stad och det erbjuder mycket bra shopping, du kommer gilla det.

Svar: Jag tor jag kommer älska det! :D
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela