Madeleine Wall

TENERIFFA

Publicerad 2013-04-22 21:34:00 i Teneriffa 2013,

Hotellet vårat
 
 
 
Poolen rann runt hela hotellet.
 
 
Stranden där man surfade
 
Lunch
 
Goda middaggar och alkohol varje dag så man är väl alkis efter denna resa :P
 
Underbara vågor =D
 
 
 
 
 
Avslutar denna bildboomb med en spårad kväll..
 
 
 
 
Efter sett bilder och film så hade jag nog väldigt kul denna kväll dock minns jag inte så mycket :P
Men sjuk kareoker och massa mer gjorde man visst, men ingen film jag tänker dela med här? haha!
 
 
Massor av fler billder kommer komma upp imorgon. Hade en super vecka iaf med super väder varje dag och bästa sällskapet! VILL TILLBAKA!
 
Och efter all god mat goda efterrätter alkhol glass, ja allt så vissar vågen 0.1+ bara, galet men jag är sjukt nöjd med det!! 

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2013-04-23 16:59:52

Hur kan livet vara jobbigt på ett sånt soligt & varmt ställe liksom? =)
Och jag avundas dig din förbränning!!

Svar: för mycket alkohol och fest ;)
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela