Madeleine Wall

LÖRDAG - SÖNDAG

Publicerad 2012-09-30 16:01:00 i Allmänt,

Har ni alla haft en trevlig helg? eller har fortfarande?
 
Igår vart det tidig morgon för att hinna allt innan vi skulle möte upp Christian och Klara på Ikea. Vi träffade på dom vid halv 11tiden och spenderade ett bra inne på Ikea, hittade en heldel. Sen efter det gick vi in till köpcentrumet för att äta lunch. Och sen började min jakt på rödvins färgade byxor och jag hittade ett par som satt super bra!! Efter typ 10prövade. Man blir mer kräsen nu när man gått ner hur kläder ska sitta förr var huvudsaken att man fick dom på sig! Hittade ett par svarta byxor med somjag handlade, som att jag inte har tillräckligt med svarta byxor? Hittade en snygg tunika som jag handla lite bas linnen, tjock tröja, smink och hårsaker. Sen köpte jag ett par skor från vegabond, bild kommer!! SÅ jävla nöjd med dom.
 
Vid två tiden var ju Fredrik tvungen att sticka från Valbo så då gick jag med Christan och Klara själv, dom lämnade av mig kanske vid en 6tiden hemma. Och då var bilen full både våran och deras. Så jag började packa ut allt vi hade köpt på möbelaffären och ikea sen i valboköp centrum. Sen satt jag mig och börja montera och höll väl på i 4timmar innan jag gav upp och satt mig vid tv:n för då var jag helt slut!
 
SÖNDAG
Idag började jag dagen med en powerwalk med Jamal sen hem duscha göra mig i ordning sen ut på stan en sväng. Skulle in på stadium och köpte nya mjukisbyxor och tjock tröja som jag kan ha när jag är ute går eller när jag går till gymmet. Sen fick lite annat smått följa med hem också. Sen har jag köpt paket till älsklingen som han ska få på tisdag. Det avslöjar jag då.. Speciell dag då=)
 
 
Nepp nu ska jag fortsätta dona där hemma, så vi får allting klart.  Blir bilder sen ikväll då=))
 
Jag efter shopping dag;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela