Madeleine Wall

HELG

Publicerad 2012-09-28 21:26:42 i Allmänt,

Jobbade skiten ur mig idag på jobbet så får se om man får någon belöning på jobbet på måndag. Skulle inte sitta helt fel det. Fredrik hämtade mig efter jobbet så skulle vi åka köpa skänk och spegel och andra saker men varken skänken eller spegeln hade dom hemma så det vart att bara en stor 5armad ljusstake. Men dom skulle ha varena i Valbo imorgon så vi får hämta dom där då. Christian och Klara skulle komma ner till Gävle imorgon så vi ska möta upp dom vid 10så blir det göra Valbo med dom så det blir trevlig. Vid två tiden måste Fredrik sticka för han ska iväg med några kompisar så jag får se om jag är klar då eller om C och K får skjutsa hem mig.
 
Ja iaf efter shoppingen eller ja den tänkta shoppingen idag så åkte jag och älsklingen och beställde pizza och slog på en film och bara njöt i soffan. Och det känns sjukt att inte ens klara av att äta en fjärdedel utav barn pizzan. Sen nu sitter man kollar på Malmö - Djurgården, 1-2står det och bara 2min kvar.
 
Ska strax ta en promenad med hundarna i mörkret..
 
MAT
Frukost: Hårdbröd m. messmör
Mellanmål: Frukt
Mellanmål: Smörgås
Middag: Pizza
 
 
TRÄNING
Slapp fredag
 
Ska kanske ta före och efter bilder på tv-rummet? blir ju heldel nytt så kan ju va kul. Får ni se lite hur det ser ut hos oss. Nästa rum att fixa blir köket, fast dit har jag alla saker men ska tapetseras om någon helg framöver.
 
 
 
VINST FÖR DJURGÅRDEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela