Madeleine Wall

Billder från Mallorca

Publicerad 2012-09-08 11:24:04 i Mallorca 2012,

Här kommer en bildboomb från Mallis, Mer bilder kommer eftersom med. Vi var ju ändå 17pers som tog kort så man kommer få fulla mailen under veckan.
 
Vårat gäng som tar upp hela altanen i princip:P Vi var 17stycken såm åkte andra dagen kom Cilla och Janne och överraskade oss så vi vart 19stycken!
 
Så här ser det ut när vi ska lista ut hur bussarna går..
 
Andradagen åkte vi in till Palma för shopping, och gud vilken mysig stad med massor av shopping!! Sån där stad som man bara skulle vilja bo i.
 
Tänk att kunna klä ut sig till en staty! Det va väldigt mycket sånt inne i Palma.
 
Shopping gata.
 
Juicebar där dom hade väldigt småa sugrör.
 
Utsikten från altanen
 
 
Stranden på kvällen.
 

Jag och Fredrik
 
Jag och Kevin
 
Ja drack gjorde man alldelse för mycket. Men nu klarar man sig tills nästa resa ;)
 
Andra kvällen vart det utgång, och självklart måsta vi spana in Grabbarna grus Beach club!
 
Här tror jag vi var inne på BCM?
 
BCM? Ja vi var inne på så många krogar så jag vet inte vad!
 
Markus och Klara
 
Efter en dag på stranden.
 
Hittade Duff öl som jag köpte till Fredrik :)
 
 
 
Här har ni nu lite bilder, och kan säga jag hade en toppen vecka med alla trevliga människor som jag åkte med. Dock har man åkt på dunder förkylning nu så får se om det blir jobbet på måndag. Men är typiskt mig jag blir alltid sjuk när jag kommer hem slår aldrig fel. Och vad säger vågen på måndag? Efter massor av goda drinkar glass godis, pizza till varje lunch osv.. Känner mig uppblåst som en ballong så är väl +5kg. Ne inte så illa men har säkert stått stilla. På måndag får vi se vad ödet säger. Nästa resa har vi redan börja planerat.
 
Och en resa till Tallinn blir det i höst GRATIS!!! Vi träffade på ägaren till hotellet som pratade svenska och han hade hotell på Tallinn som han bjuder oss på, vi skulle få mer info osv innom 2veckor så det blir kul! Får se när den resa blir av då. Men nästa riktiga utlandresa bär nog av till Cypern, Ayia napa.
 
Allt jag shoppat i Mallis får ni se eftersom hittade massor av fina klänningar, smycken tunikor. Sen shoppade jag till mina hundvakter med. Och alla hundarna hade sköttsig så bra så då kanske jag har hundvakt nästa gång jag åker med.
 
Har varit hämtat ut paket idag på posten med kläder sen en ny snugg väska som jag köpt! Bild kommer på det förr eller senare med.
 
Nu ska jag rycka upp min sambo så kanse vi kan ta en rund till Valbo.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2012-09-08 11:56:21

Underbart med sol & härligt sällskap.
Längtar själv som en tok till veckan 39 då jag åker till mitt älskade Amsterdam.

Svar: Ja det är de verkligen:)Ha det så härligt där då.
Madde

Postat av: EllinorO

Publicerad 2012-09-08 17:24:31

Det verkar som du har haft en härlig semester. Jag var till mallis förra sommaren till cala dór. Det var fint där.

Svar: Ja vi hade det super härligt:) Jaha ok, ja vi bode ju i Palma Nova ca 5-10min promenad väg från Magaluf.
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela