Madeleine Wall

TVÅ PASS IGEN

Publicerad 2012-10-31 22:04:10 i

Har fått så många kommentarer över att mitt hår vart så fint med, och det gör mig glad. Men jag är super nöjd.
 
MAT
Frukost: Hårdbröd m. ost
Mellanmål: Frukt
Lunch: Lasagne
Middag: Lasagne
Mellanmål: Hårdbröd m. ost
 
Ska se till att köpa hem yoghurt så jag kan lägga in ett sånt mål per dag med. 5 mål är för lite.
 
TRÄNING
45min powerwalk
35min gym
 
Kände mig inte alls pigg när jag skulle på gymmet men tänkte att jag kör ändå, fast det fick bli en liten tur dit bara. Men bättre en inget alls. Imorgon får det bara bli en powerwalk så jag får lite mer "vila". Sen ska jag ha en riktigt vilo dag på fredag, en riktig slapp kväll blir det efter jobbet med.
 
Har även bestämt oss för att stanna hemma i helgen man lillebror och hans kompis ska vara här hela helgen. Fredrik ska hämta upp han och Adam imorgon efter jobbet på tågstationen. Så det blir kul att dom kommer så blir det lite liv här hemma iaf. Annars skulle jag få varit helt själv på fredag då älsklingen ska på företags fest och sova borta. Men ja då när dom kommer ska vi åka och bada någon dag :)
 
Prinsessan min <3

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-11-01 09:57:14

Jag tycker också att du är jättefin i håret! Jag har ju också, för första gången i mitt vuxna liv, klippt page. Jag har alltid tidigare haft långt hår... Men en lite krotare hår känns så fräscht! Men det är inte snyggt om man äör ett fetto tyvärr.. Kram på dig!// Jennifer

Svar: Tack:) Ja om jag hade klippt page för hade huvudet blivit rundare en vad en fotboll är, och det är knappast snyggt. Trivs jätte bra i det korta håret nu!=) Kram
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela