Madeleine Wall

FRILLAN

Publicerad 2012-10-31 11:00:42 i Allmänt,

Idag var jag både piggare i huvudet och halsen bara lite snorig så jag gick powerwalk i morse så jag hoppas det jag skrev i går stämmer så jag brände mycket fett nu. Men jag fick fan för jag önskat snö länge nu för den har smält och blivit till is så man får vara livrädd för att slå ihjäl sig. Måste nog köpa såna där kärring broddar i vinter. Men annars tänker jag vara hurtig idag så ikväll blir det gym med, här ska det brännas fett!
 
 
Madde är tillbaka från Turkland idag med så det blir kul med sällskap på jobbet igen, så tyst det varit nu en vecka. Dagarna blir så mycket längre då med.
 
 
 
Japp här är nya frillan!
Fy fan vad med hår det var hos frisören klippte säker nästan 2dm bak!! Så vad tyckte ni skulle jag ha skippat och klippt av mig allt?
 
Bättre?
 
Eller skulle jag bara tagit topparna?
 
 

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2012-10-31 20:51:07

Åh så superfint d blev!!
Det ser mycket "friskare" ut! Glänser å e fullt med liv! Hoppas du själv är nöjd!

Svar: Ja jag vart jätte nöjd! Det blir ju väldigt slitet med när man tappar så mycket och om man har långt ser det så mycket tunnare ut. Men super nöjd jag!=)
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela