Madeleine Wall

ANSIKTETS FÖRÄNDRING

Publicerad 2012-10-31 15:27:20 i Vikt resan i bilder,

Jag får ofta höra nu att jag ser så mycket piggare fräschar osv nu förtiden och det kan jag förstå. Förut kunna jag lätt ligga i soffan en hel dag och bara slappa. Om jag skulle göra det idag skulle jag klättra på väggarna och Fredrik skulle bli galen på mig.

 

Tänk att 42kg kan göra en sån stor skillnad på en, inte bara utseende mässigt utan hur man även känner sig.

 

Jag försöker inte längre gömma mig i stora kläder jag känner mig inte längre obekväm med massa folk eller när folk tittar på mig. Förr när folk titta på mig var det för att jag var så jävla fet! Och så fet är jag inte längre tror jag? Frisören jag gick till igår har jag gått i alla år här nere så hon och jag pratar väldigt mycket när jag är där och igår sa jag till henne vad jag har gått ner och vad jag har kvar slank bara ut ur munnen på mig, jag har inte sagt till någon mer en här i bloggen hur mycket jag vill gå ner och när jag då sa drygt 15kg till henne så vart hon chokad, för hon tyckte har jag så mycket ta av om man tänker 15kg? För hon tyckte jag såg "normal" ut. När fick jag höra det sist? att jag såg normal ut? alltså viktmässigt. Det var måååånga år sedan. Minns nog inte ens när själv. Och då menar jag inte någon som säger det för at vara snäll utan någon som verkligen menar det. Och det kändes kul.

 
 
Jag ser iaf en klart förbättring!

Kommentarer

Postat av: evelyn

Publicerad 2012-10-31 16:08:56

Vilken skillnad!

Svar: Ja det är ju endel;)
Madde

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-10-31 16:37:20

Jösses amalia... vilken skillnad..=)) stort grattis..=)

Kramar

Svar: Visst är det?=))
Madde

Postat av: bypearl

Publicerad 2012-10-31 17:03:05

Oj vilken skillnad det är på bilderna. Man ser ju att det är du på alla bilderna men det är mycket TYDLIGARE att det du nu. (Blev det där begripligt...?) :)

Svar: hehe ja jag förstår. Tycker det jag med:)
Madde

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-10-31 20:18:28

Oj, vilken skillnad! Jag förstår vad de menar med att du ser piggare ut, dina ögon har verkligen kommit fram på ett jättefint sätt! :)

Svar: Tack så mycket=))
Madde

Postat av: Lina

Publicerad 2012-11-01 06:31:31

Du ser strålande ut! Jättefin! :)

Svar: Tack så mycket=)
Madde

Postat av: Rebecka

Publicerad 2012-11-01 09:15:44

Sån otrolig skillnad till det bättre! Du fullkomligen STRÅLAR nu!!!!

Svar: Tack så mycket. Ja tycker jag också ser betydligt piggare ut:P
Madde

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-11-01 16:21:33

Snyggo!!! Önskar att jag hade varit så där duktig med före och efterbilder!

Svar: Ja det är kul med för efter bilder dock var förbilderna verkligen plågsamma att ta men det är det värt nu, för jag vet hur jag inte ska bli igen!:P
Madde

Postat av: \majja

Publicerad 2012-11-02 13:18:13

Ja jäklar vilken skillnad det är när man ser dig nu och förr. Grattis!! :)
Jag blir så peppad att också lägga upp före- och efterbilder, men jag får aldrig tummen ur. Jag har ett inlägg för 2-års-dagen som också ligger och bara väntar på att bli publicerat. Får nog ta tag i det!

Svar: Ja det är verkligen en jätte skillnad! Så kul när man kan få se skillnaden själv med annars är ju huvudet inte riktigt med.
Ja du får se till göra det så får jag se med:)
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela