Madeleine Wall

Strålande sol=)

Publicerad 2012-05-26 20:13:27 i Flytdiet,

Idag har det verkligen varit fullfart eller ja jag började med en rejäl sovmorgon och sov till 10 vilken är lääänge för mig. Sen var det bara upp ut med hundarna städade plocka ordning lite här hemma sen efter det vart de kasta sig in i duschen  för sen åkte jag och Fredrik iväg handla. Först vart det JULA där vi skulle ha lite grejer osv till trädgården, sen vart det ÖB där man alltid hittar en massa vart lite ljus hund saker osv.. Var även där vi köpte en grill, en stor, så nu är de bara komma ni som vill grilla;)haha!  Sen efter det vart det PLANTAGEN där vart de köpa massor av blommor jord och lite annat smått. Sen när vi kom hem va de bara börja packa upp allt sen ut i trädgården och börja plantera blommor och det vart riktigt fint är så nöjd! Jag har även rensat massor med ute på altanen och även på tomten, och så mycket skit man kan samlar på sig. Därefter så kom jag på att jag skulle rensa garderoben, vi fick nämligen hem en lapp här om dagen att det är nån förening som hjälper folk som har dåligt ställt och inte råd att kanske lägga pengar på kläder så dom åker ut och hämtar kläderna i vårat område på tisdag som kommer. Så nu har jag samlat i hop en säck med kläder i morgon är det Fredrik tur att rensa garderoben så blir de säker en säck där med. Men man får så klart sortera lite vissa saker är ju så slitet så inge man vill ge bort.Idag har det verkligen varit fullfart eller ja jag började med en rejäl sovmorgon och sov till 10 vilken är lääänge för mig. Sen var det bara upp ut med hundarna städade plocka ordning lite här hemma sen efter det vart de kasta sig in i duschen  för sen åkte jag och Fredrik iväg handla. Först vart det JULA där vi skulle ha lite grejer osv till trädgården, sen vart det ÖB där man alltid hittar en massa vart lite ljus hund saker osv.. Var även där vi köpte en grill, en stor, så nu är de bara komma ni som vill grilla;)haha!  Sen efter det vart det PLANTAGEN där vart de köpa massor av blommor jord och lite annat smått. Sen när vi kom hem va de bara börja packa upp allt sen ut i trädgården och börja plantera blommor och det vart riktigt fint är så nöjd! Jag har även rensat massor med ute på altanen och även på tomten, och så mycket skit man kan samlar på sig. Därefter så kom jag på att jag skulle rensa garderoben, vi fick nämligen hem en lapp här om dagen att det är nån förening som hjälper folk som har dåligt ställt och inte råd att kanske lägga pengar på kläder så dom åker ut och hämtar kläderna i vårat område på tisdag som kommer. Så nu har jag samlat i hop en säck med kläder i morgon är det Fredrik tur att rensa garderoben så blir de säker en säck där med. Men man får så klart sortera lite vissa saker är ju så slitet så inge man vill ge bort.
Idag har det verkligen varit fullfart eller ja jag började med en rejäl sovmorgon och sov till 10 vilken är lääänge för mig. Sen var det bara upp ut med hundarna städade plocka ordning lite här hemma sen efter det vart de kasta sig in i duschen  för sen åkte jag och Fredrik iväg handla. Först vart det JULA där vi skulle ha lite grejer osv till trädgården, sen vart det ÖB där man alltid hittar en massa vart lite ljus hund saker osv.. Var även där vi köpte en grill, en stor, så nu är de bara komma ni som vill grilla;)haha!  Sen efter det vart det PLANTAGEN där vart de köpa massor av blommor jord och lite annat smått. Sen när vi kom hem va de bara börja packa upp allt sen ut i trädgården och börja plantera blommor och det vart riktigt fint är så nöjd! Jag har även rensat massor med ute på altanen och även på tomten, och så mycket skit man kan samlar på sig. Därefter så kom jag på att jag skulle rensa garderoben, vi fick nämligen hem en lapp här om dagen att det är nån förening som hjälper folk som har dåligt ställt och inte råd att kanske lägga pengar på kläder så dom åker ut och hämtar kläderna i vårat område på tisdag som kommer. Så nu har jag samlat i hop en säck med kläder i morgon är det Fredrik tur att rensa garderoben så blir de säker en säck där med. Men man får så klart sortera lite vissa saker är ju så slitet så inge man vill ge bort. Nu ikväll så tog jag med mig Jamal och Kymaro på en härlig promenad i värmen! Såg med när jag skulle duscha i spegeln att jag fått färg, vilken är ett stort plus så slipper man vara lik blek.

Imorgon blir det stan och handla lite till en själv:)

DAG 27
Frukost: Choklad soppa
Lunch: Vanilj soppa
Middag: Choklad soppa

Motion:
Längd: 4,92
Tid: 58min

3dagar kvar till operationen så jag längtar!!

Kommentarer

Postat av: JD - Masa på

Publicerad 2012-05-27 10:29:26

Oj snart är det dags, spännande! :)



ja självklart får det bli efter din operation och när du hunnit landa lite, så får nog vänta några veckor på träffen :) hehe!

hoppas allt går bra!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela