Madeleine Wall

Snart helg

Publicerad 2012-06-28 21:47:38 i Allmänt,

Morgonen började med att åka och lämna blodprov som jag egentligen skulle ha gjort i går. Och jag förstår inte hur den människan tog blodprov, har som ett långt rött streck på armen efter kanylen, men nu är det gjort iaf. Sen efter det åkte jag direkt till jobbet för jobbat 10-18 idag. Väl hemma vart de plocka reda lite och prata lite med Fredrik innan det var hans tur att åka till jobbet. sen nu på kvällen tog jag Jamal och cyklade en runda och nu sitter man här igen. Dagarna går verkligen fort när man jobbar.

Jobbar 10-18 imorgon med sen är det helg, underbart. Jag och Fredrik ska ta och grilla och bara ha en myskväll tillsammans. På lördag tänkte jag ta putsa fönstrena och rensa massor här hemma. kläder ska kastat förrådet rensas. Sen på kvällen blir det nog kanske äta ute sen bio, skulle gärna vilja se Weekend som det är premiär på imorgon. Sen ska man väl lyckas träna lite med i helgen.

Nästa vecka är det ju även premiär på Spider-man och det kan ju inte missa!!

MAT
Frukost: Hårdbröd med ost
Mellanmål: Päron
Lunch: Mos med fiskpinne
Middag: Mos med fiskpinne
Mellanmål: Hårdbröd med ost & gurka

Lite trist med lunch och middag va samma men orkade inte göra något annat och imorgon har jag ingen aning vad det blir, man kanske skulle stanna på konsum och plocka en egen sallad? Har ni nå bra tips på vad man kan äta?

TRÄNING
Cykling med Jamal

Nu vill jag klockan ska blir 22,55 så mit älskade CSI börjar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela