Madeleine Wall

Dessa ***** rubriker

Publicerad 2012-07-31 14:00:34 i Vikt resan i bilder,

Det vart aldrig någon film igår, la mig för att se om man hittade nån bra fast var ingen jag vart sugen på att se så kollade på Wallander på tv:n istället sen efter det tog jag med mig Aimi och gosade ner mig i sängen. Och hon är då lycklig som har fått sovit i sängen nu när sambon är borta. På morgonen är det jag som får väcka henne.
 
Imorse så tog jag med mig Aimi eller aka "fläsk doris" ut på en PW och det behöver hon, hon är lite rund om magen skulle behöva bantas ner lite, det sa bara poff så hade hon en liten kula, men den har försvunnit lite och det är bra efter som i helgen är det utställning.
 
Fredrik ringde med idag på morgonen och Yoshi har gjort illa sitt öga, eller han har nog fått inflammation i det så vi får väl se om det blir utställning för honom i helgen eller om det inte är bra så får han stanna hemma och krya på sig.
 

 
Ursäkta att jag tar mobil bilder. Tänk jag väger inte 100kg på dessa bilder, va nog länge sedan jag fick sådana bilder.
 
Älskade fläsk doris njuter när grabbarna är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela