Madeleine Wall

20120725

Publicerad 2012-07-25 23:24:44 i Hundarna,

Nu så har man betalat månadens räknigar, och det är väl lika trist som alltid, tänk om man kunna få shoppa upp alla pengarna istället! Så roligt det skulle kunna vara.
 
MAT
Frukost: Hårdbröd m. messmör
Mellanmål: Frukt
Lunch: Kött m. sallad
Mellanmål: Yoghurt
Middag: Kött m. sallad
Mellanmål: Hårdbröd m. messmör
 
TRÄNING
Gym 1timme
Steg 10 538
8,32km
 
 
Idag har jag nog pratat med den falskaste personen som jag vet, en person som man får rysningar av att prata med, man trodde inte det fanns såna falska människor, falska för att sen kunna vara elaka, så det får absolut inte hoppa grodor ur munnen på en för då vet hela Sverige om det sen. Men jag ska inte nämna några namn men ingen jag umgås med direkt. Och vuxen person som särskriver som jag vet inte vad. 
 
Ett meddelande kan se ut så här:
 
Hej ! ! Vad gör du ! ? !   
Ok ! ! ! ! !
Får testa det ! ! !
Ursäkt! ! ! ! !
 
Tack!!!!!
 
Ja ibland kan man undra om personen är sur eller irriter och hur ska man kunna veta om personen är det om den alltid skriver utrops tecken? Kan säga att det finns en till person som jag "OGILLAR" som gör det. Och kan inte förstå vitsen för en människa i 40-60år åldern som gör sånt?
 
Jag har aldrig kollar hur måna utrops tecken personen använder när man för en konversation. Men kanske 50stycken?
 
Nej, ska nu sluta prata om folk som ger mig dålig energi.
 
 
 
Har även pratat med Annika uppfödaren till mina fyra små hjärtegull, mina guldklimpar<3
 

SE UCH NO UCH Pia's Kymaro guang-Xi, Kungen i vårt hus, mitt allt
 

SE UCH NO UCH Pia's Ho-seki Yoshikazu Bijin, Min lilla röda nallebjörn, en puss tokig clown.
 

Pia's Takara Aimi Haru-Mi, Prinsessan i huset, riktig ärta söt som socker som kan få vem som helst att vilja ha en chin. Min sockertopp!
 

Pia's Yukai Tomi-ko, fortfarande valp och ett riktigt busfrö som älskar att reta gallfebern i Jamal
 
 
Kan man någonsin tacka en person nog mycket när man har fått dessa underbara hundar?
Dom är iaf mitt liv!
 
 
Sen har vi vår vackra vackra Jamal, herren i huset, ståtlig som få men en stor dos värdighet! Kan inte tacka nog Anders och Liz för denna fantastiska saluki
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela