Madeleine Wall

VÄGNING 31V E. OP

Publicerad 2012-12-31 10:30:26 i Vikt,

Startvikt: 127 kg
Nuvarande vikt:
 76,8 kg
Viktminskning denna vecka: -0,6 kg
Total minsknin
g: -50,2 kg
BMI start: 43,4
BMI nu: 26,3

JAAAAAAAAAAAAAAAAA, Inte kunna detta år slutat bättre en att jag nu har gått ner 50kg. Fatta 50kg det är ju en liten människa, så jävla GLAD! =) Nu har jag 3,5kg kvar till normalt BMI och som sagt jag är med i Rivstarten med massa annat folk har och som mål att gå ner 4kg där, får se om jag lyckas. Men jag är iaf super nöjd att gå ner jul veckan då jag nu nådde ett stort mål! Det får firas med nån slags shopping på Onsdag.

Kan säg att för 7månader sen hade jag aldrig i hela mitt liv tänkt att jag skulle kunna gå ner 50kg under 7månader. Jag hade som mål att gå ner 75-80% av min övervikt under det första året. Och jag kommer galant klara av att gå ner 100% av min övervikt och kanske nått kilo till. Och det är fan galet. Men jag är så nöjd med allt jag lyckats hittills

 
 
Målet jag ska nått innan nyår 6veckor kvar.
Kvar: -0Kg
KLART!! 19Nov
 
Efter som det är några veckor kvar till Jul så gör jag ett nytt mål, och det är att jag ska se 70talet på vågen.
 
Målet jag ska nått innan Jul 4veckor kvar.
Kvar: 0kg
KLART, 3 December!!!
Fy fan vad glad jag är, nästa mål kommer ut kring jul/Nyår så viktminskningen fram till jul är bara ett STORT +.
 
Idag blir det inte bara att fira in det nya året utan det blir även att fira att jag gått ner 50kg.

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2012-12-31 13:39:58

grattis:)

Svar: tack=)
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela