Madeleine Wall

GOTT NYTT ÅR

Publicerad 2012-12-31 14:58:36 i Allmänt,

GOTT NYTT ÅR ALLA LÄSARE!!
Ikväll blir det party, fler bilder kommer imorgon.

 

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag var till Mallorca dit har jag aldrig tidigare varit. Jag gjorde även en GBP operation.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?

Jag bruka aldrig ha nyårs löften då dom bara bruka brytas..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja mååånga, själv skaffar jag och sambon bara mer och mer hundar ;)

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, tack och lov.

5. Vilka länder besökte du?

Sverige, Norge, Spanien.

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Jag vill ha min målvikt, jag vill åka på fler utställningar och kanske en längre utlands resa? Sen VALPAR!!

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid minnas, och varför?

29 Maj då jag opererade mig och mitt liv förändrades.

8. Vad var din största framgång 2012?

Att lyckas gå ner 50kg. Sen att fått ett nytt jobb som jag tror jag kommer älska.

9. Vad är du mest nöjd med?

1: Att jag köpte Maaya jag som jag tror är en blivande stjärna

2: Att jag valde att ta tag i mitt liv och gjorde en GBP.

10. Största misstaget?

?

11. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja det värsta är väl öroninflammation så jag trodde jag skulle dö, men hade kunna varit något värre.

12. Bästa köpet?

Maaya. Och att jag bytt ut hela min garderob! =)

 

Snott listan från Ellinor


Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2013-01-01 19:03:41

Gott Nytt År!!!! Så fin du e :-)

Svar: Tack=)
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela